Playdate och magkänsla

Har rivstartat veckan. I förmiddags åkte jag och Lilleman till grannstaden Borlänge för Playdate med två av mina kollegor och vänner och deras kids. Så roligt och energigivande! Lilleman kändes stor mot en 2,5 veckas bäbis (har han ens varit så liten?!) och liten mot 5 åringarna. Såg framtiden i 1 åringen. Såg två fantastiska vänner och mammor. En fab förmiddag helt enkelt! Eftermiddagen här hemma bestod i att köpa en tröja från MQ och ett par nya träningsskor från Nike. Toppen med bloppisar! Ännu en andra hands marknad jag vill slå hårt för :) 

Sedan var det dags för Friskis för min del: 

Här står jag och ser stöddig ut, igen, innan passet. Har dock åkt på magkatarr igen :( kommer alltid  på våren. Så tråkigt! Mottager tacksamt alla tips som lindrar/botar magkatarr. Ska börja med att utesluta kaffe igen då... Då är jag inte ens någon storkonsument.

Imorgon är det dags för Tyson att vaccineras och kollas upp. Men först --> ett nattsömn utan bäbisjour då pappan i familjen tar den inatt. 

Sweet dreams! //Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0