2/8-16

Kommer inte på ngn bra rubrik därav datumen. Blev upp med tuppen imorse med Lilleman. Åt den godaste muslin från ICA och kollade Nyhetsmorgon. Intressant ämne om vilda djur på cirkus med Jonas Wahlström från Skansen:

Personligen är jag helt emot vilda djur på cirkus. Ngt som verkligen upprör mig är när djur far illa :( usch så hemska vi människor kan vara.

Ute på ett ärende. Vi tog en peomenad till Ica på eftermiddagen för att handla det vi glömde sist. Dock blåste vädret upp rejält så blev ingen lång promenad.

Tacos till middag och nu på kvällen har jag bakat kladdkaka till ett besök vi får imorgon.

Två av killarna har soffmys här hemma.

Mycket på agendan imorgon!

Just det. Hittade resterna av min lins som försvann satt kvar i ögat (!!). Resterna ramlade ur imorse när jag satte i linserna. Jaja ut kom den :)

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0