Bland kräftor, fästingar och muffins

Igår jobbade A kväll. Jag och lilla C skulle ha mysmiddag. Jag skulle äta kräftor och han sin mat. När jag är på typ sista kräftan ser jag ngt i hans fina hår. EN FÄSTING!!!!! Lyckades få bort den då den bara kröp omkring och hade som tur var inte satt sig ngnstans. Blev sanering av C och mig själv. Tror jag veta hur den hamnat på C. Tyson springer i gräset, sedan ligger de och leker i babygymmet eller på ngn filt. Så har den tagit sig upp på C. Blä!!!

Idag har vi haft finbesök av en familj vi gick föräldrautbildningen med. De hade varit på husvisning i närheten av oss och kom hit på Playdate och fika. Jag hade gjort jordguddsmuffins. Jättegott och jag hoppas den här underbara familjen flyttar närmare oss <3

Sedan har jag mitt smarto lyckas haft ner 2 lampor här hemma pga klantighet så lär inhandla nya lampor. Blir så mörkt nu om kvällarna.

Ni verkar ha haft en underbar tur till Västerås Helene. Så härligt med kalas. Snart får T ha sitt första <3 Sladdar har vi mkt av här hemma oxå. Vi försöker oxå hitta lösningar då ngn liten krabat kommer närmare och närmare att kunna krypa nu.

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0