Bikini body guide

Såhär blev tidningsstället vi köpte nere i Skåne tillsammans med fåtöljen:



Bra tycker jag! Det är början till en läshörna i ett av rummen. Idag bär det av till Ikea i Barkarby så jag passar på att införskaffa en läslampa då. Kanske jag kan läsa slutklämmen på denna i läshörnan:




Vad härligt med minisemester för falungänget. De sitter nog i bilen vid det här laget. Mitt nästa träningsprojekt är Kayla Itsines Bikini body guide, kolla det Emelie! Där finns massor med konkreta tips på roliga och effektiva övningar. Tror dock inte det är en app. Googla :)

//Helene


Kommentarer
M

Emelie sök på Kayla Itsines i appstore!

Svar: Tack för tips! Ska kolla närmare :) //E
froknarnafalun.blogg.se

2016-08-05 @ 09:35:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0