Återhämtning, rea och jul igen

Återvänt till livet efter ett stålbad av sjukdom.  Var länge sedan vi var så sjuka. Jag tror jag blev snäppet värre än A oxå.  Casper har klarat sig bra,  dock har han tänderna som gör han dreglig/snorig/hostig.  Jag och A har lite  bihålor och hosta kvar att bekämpa.  Men vi mår i det stora hela bra. 


Igår var jag och en kompis på stan och körde järnet på mellandagsrean.  Efter 5 timmar hade vi gjort enormt bra fynd. Så glad!  

Plus :
Sällskapet
Maten - prova Suwanne! Första gången för mig. Bra lunch buffé (thai och sushi) samt efterrätt. Supernöjd! 
Mysigt att strosa runt i affärer. Man kan göra en bättre bedömning än när man nätshoppar.

Minus:
Blev mycket folk tillslut. Men med chokladoch cola löser man det mesta. Nätshopping är ju smidigt och oftast några kronor billigare men en större risk.

Idag har vi firat lilla julafton med Helene och familj. Vi hade så kul. Timmarna flög iväg bland julklappar, pizza och skratt som avlöste varandra. Ny tradition tror jag visst! Roligaste är att se Ted och Casper. De finner mer och mer utbyte av varandra. Nu leker de med varandra. Deras framtid som vänner ser mkt ljus ut :) Så roligt att ens bästa vän har barn i samma ålder som vi. Älskar det! Och min fantastiska Helene. Hon som förstår mig i allt. Så glad över vår vänrelation. My BFF forever ♥


Doftljus som jag fyndat på mellandagsrean samt julklappen i form av en dekoration av Helene ♥ 


//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0