Boosta d-vitamin

I torsdags mötte jag upp min mama-friend J (de som köpte hus nära oss) för långpromenad och playdate ♡ var så mysigt och barnen var så goa med varandra. Vi hann fika i lugn och ro. Det var så trevligt så vi tog en långpromenad igår också. Solen sken så vi satte oss på en bänk och bara boosta d-vitamin. Så glad de flyttat nära oss. Så kul att kunna spontana mera och att barnen leker bra ihop. Helene flytta hit ♡
Idag har vi haft en ganska lugn dag. Lite grejs hemma, hämtade bla ut ett paket innehållande julklappar.

Såhär fint väder var det när vi satt och myste i solen.

Plus :
Nätshopping till jul, så smidigt.
Mamma vännen som bor nära oss
Fint väder
Morgon yoga, hur underbart 20/30 yoga challange är gjorda.

Minus :
Mina please jeans! En tvätt och en sömm är redan trasig. Bra jag bara köpte ett par.
När återvinningen här i närheten var full med papper och medmänniskan Emelie inte vågade ställa 5 kassar med papper bredvid. Åkte till en annan. ..
På spåret har börjat. Kul, har man en fästman som är 8 år äldre och allmänbildad -> mindre kul *skratt*

/Em

Spets, blir avis på dina inköp, vill se dem bums! Kul med lite disco-lights hemma ;-)

Just det! Gjort iordning årets julkort. Snart åker de iväg med posten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0