Bästa bästa bästa tipset

Fick en stor fläck olja på min lila polo när jag lagade mat häromdagen, sånt är ju iiiiinte lätt att få bort i tvätten. Inte bra. Så jag surfade runt och hittade diverse krångliga tips om bensin och sånt man absolut inte vill kladda med i en lägenhet med självdrag och barn i hushållet. Men då hittade jag TIPSET: På med Yes diskmedel, låt verka kanske en kvart och sen in i tvättmaskinen. Inte ett spår av olja var kvar, och då tvättade jag dessutom på 30 grader fintvätt. Detta kan vara det bästa det här året.

Här hade jag velat ha en före-bild så ni ser skillnaden, men det får duga med efterbilden. 


//H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0