#casperscars

Idag har vi haft besök av Kicki här hemma. Vi pluggade ihop på Högskolan och har varit vänner sedan det. Var så roligt att ha henne här, verkligen energigivande då Lilleman har lekt nattdjur så sömnen blivit lite lidande. 

Dagarna rullar på här hemma i Casa The Rydes. I morgon väntar rutinkoll på BVC innan vi ska hänga med Caspers mormor resten av dagen. På torsdag väntas besök två av mina systerkollegor, längtar!! Son sagt många energigivande stunder :) 


Dessa två tröjor från Polarn och Pyret fick Lilleman av Kicki. Tror han kommer älska dem. Tusen tack <3 

Blir lite avis när jag läser Spetsans inlägg om Spat. Jag hade somnat i bassängen, haha! Och jag älskar din humor Helene, klockrent med kungen! På tal om kungafamiljen så väntar ju de tillökning i dagarna ryktas det om, spännande värre! Kanske en alla hjärtans dag bäbis? 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0