Kvalitetstid av bästa slag

Underbart med finbesök i helgen från storstaden. Åh vad jag saknat dig Heléne och lilla Ted, som förövrigt är jättestor nu om man jämför mot Casper. Men tiden går fort och jag antar att Casper snart är ikapp. Vi tog iallafall en långpromenad i lördags och hann avverka många ämnen, så otroligt skönt att prata av sig med sin BFF. Evigt tacksam för denna underbara människa som råkar vara min BFF <3 
Sedan blev det afternoon te och nybakta  scones här. Gott! Casper lekte rövare och Ted testade babygymnets kvalité. Avslutade lördagen med att äta kräftor och se på Mello. 
Falun har bjudit på finväder så vi har varit ute en del, lite nya loppisfynd har jag hunnit med oxå. 
Till veckan väntar återbesök för mig hos barnmorskan, Casper ska på BVC, mormorsdag och lite besök. Hoppas kunna träna lite oxå, den dumma förkylningen är bra seg... 



Kvalitetstid av bästa slag <3 båda pojkarna sov skönt i vagnen :) 

Yes Helene det blir originalkassen så får vi se vad vi tycker :) längtar! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0