Pyssel mamma och mormor

En dag i veckan har jag och Casper en "mormorsdag". Då åker vi (jag, Casper och Tyson) till mormor och myser. Jag blir bortskämd med mat och fika medans Casper älskar att sova på mormors mjuka bomullstäcke. Tyson får mat och godis i massor och alla är nöjda. Vi brukar också ta en långpromenad, gärna förbi ett nybyggt område för att spana in alla husen. 

Sist tog vi och pysslade lite. Fick ett kit av Erica när Casper föddes så det var på tiden. Såhär fint blev det: 


Lilla handen och foten. Vi har haft en skön helg. Jag och Casper är helt bra igen. Vi har tagit det lugnt. Idag var jag på barnloppis och gjorde fantastiska fynd. Helt galet! 

Ikväll väntar räksallad till middag och den här fantastiska äppelpajen: 


Heléne! Låter som Ted har det roligt på babysim. Kanske en blivande simmare? :) 

I veckan som kommer fyller Tyson 3 år på torsdag. Han ska klippas och få välja present (bortskämda hund) och husse ska göra tårta. Riktigt kalas! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0