Ryggskott

M har ryggskott så idag fick bli en hemmadag för mig. T väger nu nästan åtta kilo och det är klart att det tar att bära runt på en så stor kille hela dagarna. Vi köpte Algesal på apoteket igår och det verkar faktiskt funka, M är betydligt bättre idag än vad han var i helgen. Nu ligger T och sover och jag har fått lite tid över till kaffe och svenskan. Senare ska jag dra med mig killarna på en långpromenad, vilket är det enda rätta vid ryggskott, och sen blir det lunch på Pontus. 



//H


Kommentarer
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Usch, har ryggskott själv :(. Gör väldigt ont måste jag säga :(.

Svar: Nejmen usch! Hemskt! Hoppas du blir bättre snart!
froknarnafalun.blogg.se

2016-02-16 @ 12:08:44
URL: http://www.saramadeleine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0