29!

Hipp hipp hurra för mig idag! Tjugonio friska år har firats i skidspåret. M stannade hemma med bebis och tre hundar och jag hade nästan lite dåligt samvete när vi åkte, men de hade haft det toppen hemma. Det var fantastiskt före i skogen, är sugen på att ge mig ut med pannlampa ikväll också om det är klart väder. När vi kom hem hade M fixat tårta och sen tog vi en promenad runt Tisken. Det var år och dagar sedan jag promenerade där och det var sig likt med undantag för rivna hoppbackar på vägen mot Kvarnberget och nybyggnationer vid Södra skolan. 







Ikväll ser vi fram emot att träffa Casper! Och Emelie och Andreas! Oj vad vi har längtat efter den här dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0