Jobbdag och första mötet med Casper

Det fina med mitt jobb är att jag har möjlighet att jobba ute ibland om jag vill. Idag var en sådan dag. Det började bra, men herregud vilket väder det blev, en dag på kontoret tedde sig lika lockande som en solsemester. När jag kom hem var jag kall, blöt, hungrig, trött och på dåligt humör. Vi delade på en pizza och har sedan spenderat  kvällen på golvet med T i hans babygym. Bästa receptet mot trötthet.


Bästa med att komma hem från jobbet!


Måste säga några ord om helgens premiärbesök hos Casper. Alltså så liten och så söt! Nysoven och nyäten förärade han mig en lång stund i knäet, och där låg han och plirade upp på mig med sin söta lilla uppsyn. Ser fram emot fler sådana stunder framöver. När jag kom hem var jag bara tvungen att plocka fram alla bilder från T:s första tid, det är ju inte mer än några månader sedan han var en liten treveckors, svårt att tro att han var lika liten som Casper är nu.


Fick så fina blommor av Emelie och Andreas på min födelsedag!

//Helene 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0