#liteavvardera

Åh jag blir avis när jag läser Helenes inlägg. Semla är ngt jag toklängtar efter och har gjort ett längre tag. Gud vad gott! Gör inte saken bättre att vi har Faluns bästa kondis två gator nedanför oss ;) Roligt att Ted valde en rosa tandborste (det hade hans gudmor oxå valt) och att babysimmet var lyckat! På tal om att bada så står det inte högt upp på Caspers lista över roliga saker. Men det hinner förhoppningsvis ändras.

Idag har vi haft besök av Caspers andra fadder och min vän Erica. Hon kom med fina presenter och vi hade en trevlig stund :) Sedan var jag och Casper ute och tog en pw med vagnen. Åh jag vill börja träna nu!! Men inser att jag nog snällt får vänta lite till... Träffade dock på pappa/morfar när vi var ute och gick så fick fint sällskap. Pappan i familjen jobbar kväll och Tyson är hos mamma/mormor på SPA ;) 

Själv sitter jag och äter rostbiff och potatissallad. En riktig sommarklassiker till lunch som jag längtat efter... 



Kroppen 3 veckor efter Casper kom. Wow säger jag bara! Kroppen är verkligen fantastiskt. -10 kg på 3 veckor ...På måndag blir han en månad, tiden springer iväg.

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0