6 månader och oväder

Igår firade vi Casper som blev 6 månader. Han fick god puré (ICAs egna eko-mat) och tyckte nog livet lekte. Idag satt han i vagnen på vår dagliga familjepromenad. Så fantastiskt att följa honom <3 6 månader betyder också att halva min föräldraledighet på heltid nått halvtid. Det har gått snabbt nu på slutet. Dock njuter vi att få vara tillsammans hela familjen nu.

Så söt men stark liten näve som håller hårt i allt som den kommer åt.

Måndagen bjöd även på rejält oväder. Åska och blixtar och regn såklart. Även hagel. Min kusin som bor i Ornäs (ca 10 min från Falun) skickade kort hur det såg ut på deras tomt, typ som det var vinter (!!). Efter lite träning (äntligen är jag igång efter 1 veckas uppehåll pga flytt) så tog jag och Tyson en fin kvällspromenad och fick se det här:

Två regnbågar (den ena syns knappt) över vårt nya boende. Jupp i det där gula (alla hus är inte röda med vita knutar här i Dalarna) huset bor vi nu :) Vi trivs otroligt bra redan och längtar tills vi får tid att njuta lite mer. Nu har det mest varit fokus på flytt. Ihelgen väntar dock en liten semestertripp (längtar ihjäl mig!!!)

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0