Bebislunch

Trött har jag känt mig idag, och resten av familjen oxå. Vi skyller på värmen. Gick upp med Casper vid 07.30, trodde jag skulle somna sittandes i soffan. Tur frukost och kaffe piggar upp. Vid lunchtid bar det av hem till en kollega för att träffa henne och en annan kollega och våra barn för en trevlig lunch ihop. Var roligt att se skillnaden på 5, 6 och 15 månader. Trevligt att umgås lite. Väl hemma bakade jag en kladdkaka medans C sov och regnet öste ner. Efteråt tog vi en uppiggande promenad hela familjen. Tränade lite och vi åt middag.

Pratade med dagens lokalkändis nyss, min mamma. Hon har precis varit en stadsvandring och hamnade såklart i tidningen. A vill jättegärna gå en vandring så vi får försöka styra något. Själv har jag gått spökvandringen här i stan och den var toppen. Dock många år sedan så dags igen. Falun har en intressant historia.

Bilden är från dt.se

Dags att sussa! //Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0