Från andra sidan Atlanten

Glömde helt av att skriva att vi faktiskt hade haft besök när vi var i Stockholm. Min kusin och hennes familj hade varit här. Gulliga som de är hade de köpt med sig en present från deras resa i USA. Nämligen denna:

En underbar hoodie från GAP. Så himla fint av dem. Casper blev jättefin i den.

Idag har vi fixat och donat lite. A åkte och storhandlade. Vi hade slut på allt nästan. Blev sopplunch. Casper fick en smakis med kyckling i. Han älskar kyckling!! Sedan blev det en långpromenad nästan fri från regn. Usch vilket väder vi har här hemma. Efter en liten fika begav jag mig ut med häcksaxen. Blev inspirerad av Helene och hennes trädgård. Jag fick all in på tre buskar vid vår entré/parkering. De har upptagit typ halva parkeringen och behövde klippas ner. Så det gjorde jag, i spöregn. Nu blir det att hålla efter det som växer upp.

När jag kom in hade A bakat bröd och höll på med kvällens middag: bakad potatis med skagenröra. Såååå gott!

På kvällen har vi mest myst och nu väntar sängen här.

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0