Knäckebrödspizza

Gud vad gott med egengjord rabarbersaft. Måste nog ta tag i odlingslådorna vi har. Inte hunnit med dessa än, dock vet jag att vi har massor med rabarber och så småningom hallon.

Dagen började enligt min mening lite för tidigt med Casper. Efter frukost och TV4 Nyhetsmorgon ville det lilla livet somna om. Vilket han gjorde (i mitt knä först, så mysigt). Det gjorde mamman oxå ;) så skönt. Efter lunch gick vi och handlade lite hjärtbröd. Handlade även lite barnmat till C. Vårt ICA har så mkt bättre utbud ibland än ett större varuhus där vi storhandlar. Konstigt men sant. Vi passade även på att ta en långpromenad.

Fikade lite när vi kom hem. Sedan åkte jag iväg på loppis och skänkte lite saker. A tog tag i dammsugaren här hemma.

Till middag blev det knäckebrödspizza.

Så gott! Egengjord tomatsås, ost, parmaskinka, champinjoner och soltorkade tomater med ruccola till. Avlider så gott!

Lite mamma-mage, dusch, allsång på Skansen (Var ni där familjen Spets?) och nattning av C är det dags att sussa här med!

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0