Lins kvar i ögat?

Natten gick verkligen bra att vara ensam på. Lilleman sov och Tyson höll mig sällskap. Blev sovmorgon tillochmed!

Vi donade lite på morgonen och sedan begav vi oss ut på promenad jag och småkillarna så A fick det lungt och tyst här hemma. Efter lunch vaknade A och vi donade lite till besöket. A hade två vänner över och jag gjorde en fruktsallad (pga gluten allergi plus så gott) med vaniljglass till.

Mums!

Till middag gjorde vi tacos <3 älskar att det blir räcker till lunchen imorgon oxå. Älskar tacos! På kvällen har jag mest myst över att ha A hemma igen. Han är verkligen hela familjens allt <3 världens bästa!

Dags att sussa och ladda för ny vecka. Spets jag älskar dina bilder. Mysigt med spa, enligt A finns det ett ställe i Göteborg (St Jörgens) trodde han som oxå har stjärnhimmel. Låter jättemysigt! Gott med räkmacka :) börjar längta till våran trip till Göteborg.

Jag är även så sugen på din grekiska sallad Spets och ngt gott i glaset och en BFF resa :)

Gjorde även bort mig idag. Min ena lins höll på att rasa ut från ögat idag. Försökte räta till den och kom då åt den med nageln så linsen gick i två delar i ögat. Den ena delen åkte ur direkt och den andra är? Kvar? Spolade ögat så hoppas den försvann. Lär visa sig. Kaos!

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0