Tennis, Hugh Grant och glasschock

Båstad levererar som vanligt kändisar och tennis. Strax innan David mot Goliat-matchen då svenska Cornelia Lister skulle möta världstvåan på centercourten passerade vi Hugh Grant i entrén till Hotell Sand. Var vi inte starstrucked efter att ha sett Peter Forsberg på nära håll tio minuter tidigare så var vi det definitivt nu. Att Lister imponerade förstod till och med jag som inte är någon van tennispublik men hon förlorade efter tre set. Efter tennisen blev det glasslunch på torget, eller ska jag säga glasschock, oj vad jag kämpade för att komma ned till lakritsen i botten, kastade hälften och gav hälften till M. Galna glassar.

Gud så goda era hamburgare såg ut Emelie. Och eget bröd... mm. Vi ligger efter med grillningen känner jag, grillvanan är inte där efter våra år i lägenhet. Får väcka liv i klotgrillen när vi kommer hem tror jag bestämt.

Ikväll bänkar vi oss framför Ernst!


Mot E-läktaren

Årets första kulglass -lakrits, melon och polka


//Helene





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0