Vagn i rulltrappa, inga problem!

Äntligen har jag också lärt mig! Att åka rulltrappa med vagn. Jag tycker det var lättast att skjuta vagnen framför, oavsett riktning i rulltrappan. Hade jag den bakom mig tenderade jag överkompensera för utplanande lutning när vi närmade oss avstigning. Härmed säger jag hejdå till äckliga tunnelbanehissar, nu ses vi aldrig mer igen. Till alla föräldrar med rulltrappsskräck skickar jag lite pepp och uppmuntran att våga.

Var det någon som bad om bildbevis?

Från en dag i vintras när hissen var trasig och vi fegade och åkte tillbaka en station.


//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0