Värmebölja

Åkte in till stan imorse för lite ärenden. Blev även shopping då min gaderob behövde ett litet lyft. Köpte ett par jeans, 2 t-shirts och två kjolar. Allt från Gina Tricot. Tycker de har överlägset bäst kvalité på kläderna av kedjorna. Snygga grejer oxå. Det enda som är, är att man lär prova deras plagg då storlekarna kan vara varierade. Det gör mig dock inget nu. Är inte i den form jag vill vara än så prova kläder är ett måste. Annars gillar jag att beställa på nätet, så smidigt. När jag kom hem åt vi lunch ute och hängde ute bra länge. Blev en tur upp till verkstaden (igen) för bilen. Usch hoppas hoppas den slipper vara där på ett tag nu.

Lite middag, träning, regn och åska. Förberedde en sallad inför en rolig träff imorgon.

Grannbarnen är så söta här! Ena har en hamster som heter Pelle som Tyson fått hälsa på idag. Pelle bits. Tyson är superintresserad. Tyson har även fått en ny fanclub. Barnen ropade idag när de såg Tyson och sprang fram till honom, gissa vem som njuter?! ;)

Kolla så söt han var som valp <3 och är fortfarande. Sedan är barn så roliga. En av tjejerna drar riktiga oneliners. "Jag blev rädd och rullade ihop mig som en köttbulle och grät" - om senaste semesterresan till High Caparall. "Fanns det såhär söta barn som ville klappa Tyson på förra stället ni bodde på?" Fniss!

Dags att försöka sova i värmen.

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0