18 års firande

Förstår inte vad dagarna tar vägen. Söndagen har iallafall bestått av sovmorgon, flyttpacka, promenad och 18 års firande av A's systerdotter. 

Det sistnämnda var mycket trevligt. Vi blev bjudna på vegetarisk buffe. Tummen upp på det. Jag är väldigt förtjust i vegetariskt och hemma här försöker vi få in mycket vegetarisk mat. Det tävlades även i musikquizz. Tyckte min insats var helt ok. Casper var så duktig. Man märker dock att nu verkligen gör skillnad på folk. Han vet vem han hör till. Gulle <3 Visade även att han kunde jollra både högt och lågt. Så roligt för honom att A's familj är stor (Min är ganska liten). Många som tycker om honom. Hans ena faster med familj hade köpt honom en present när de varit utomlands. Så snällt!


18 år... Vet faktiskt precis vad jag gjorde den dagen. Utflykt med klassen jag gick i. Satt i en kanot som läckte in vatten. Frös. Det regnade. Haha fina minnen ;) 

Natti! //Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0