Glad påsk!

Påsken har inneburit full rulle för oss. Torsdagen var det påskmiddag i Säter med A's familj. Mycket folk och lite väl mkt saker att kolla på och ta in tyckte Lilleman. Men det gick ändå bra. Tyson var gladast av alla och busade runt. Fredagen spenderades med min bror. Han har flyttat och vi åkte och checkade in hans lya. Jättefin! Mat och mys kändes toppen och Casper tyckte det var så roligt att hälsa på morbror. 
Påskafton var det dags för pappan i familjen att återgå till jobbet. Vi spenderade hela dagen hos mamma/mormor och Lilleman var så glad. Mormor är en favorit! Pratglad var han oxå, jollrar högt och lågt nu, och jag älskar att lyssna på det. Drar han på leendet smälter mammahjärtat! Vi hade det så mysigt. Påskpysslade gjorde vi oxå :) 


Lite fina påskägg!

Idag har vi haft finbesök av inga mindre än Spets och Ted <3 så jättekul! Barnen var på bra humör och det är så kul att se dem ihop. Älskar att få spendera tid med både min bästa vän och min gudson tillsammans med min egna Lilleman. Jag och T hade det så mysigt. Somnade hos mig gjorde han oxå, sötnöten. Vilken utveckling han gjort oxå,fick känna på vad som väntar om 4 månader ;) Jag och Spetsan hann även avverka både det ena och det andra i samtalsämnen. Blir alltid på så bra humör när jag får träffa henne! 

Tog en lång promenad i solen och vi avslutade i hundrastgården så Tyson fick leka med sina vänner också. Sedan har jag suttit bänkad framför världscupfinalen i dressyr. A lagade en toppengod rätt från Linas matkasse och nu väntar snart sängen :) 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0