Milkshake

I fredags hängde vi för första gången på öppnis med mammaligan och knoddarna. Jättekul! Casper var på strålande humör och pratade och tittade ordentligt på allt och alla. Att han sedan däckade till Trollmors vaggvisa var kanske inte så konstigt ;) 

Helgen var det kalas för farfar som gällde. Åt pitabröd med massa gott till. På tal om gott så kom Linas matkasse igår så nu blir det  ny inspiration :) 

Var på världens bästa barnloppis i söndags. I Ornäs. Fyndade massa kläder till mkt bra pris. Jag och mamma pistade sedan ut på Torsångs café. 

Ny vecka nya tag. Mina slemhinnor verkar vara lite känsliga efter graviditeten. Tycker jämt jag är snorig/svullen i dem. Så tråkigt! Ngn som upplevt lika? 

Tog mig iallafall iväg och tränade igår vilket var skönt. Nu väntar jag in Andreas så ska jag iväg på synundersökning. 


Gjorde en hallon/blåbär millshake häromdagen! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0