Klart jag klarar 30 dagar

Valborg firades med T:s farföräldrar i Åkersberga. Prick klockan åtta när elden tändes var vi på plats vid Ekbacken. T och Märten satt i värmen från elden och tittade koncentrerat på lågor och rök som steg upp mot vårhimlen. Valborgsvädret höll toppklass och det håller i sig så idag ska vi ut och plocka vitsippor. Skulle vara fint med vitsippor som bordsdekoration på T:s dop men de är nog tyvärr överblommade då. Kanske syrener och liljekonvaljer är tidiga i år?

Utöver valborgsfirande ich doptankar har jag bestämt mig för att testa hemmayoga. Jag var på en hemmafest nyligen och pratade med en dedikerad hemmayogare och blev  inspirerad trots tidigare skepsis. Funkar det så är det ju fantastiskt. Så nu är det alltså yoga with Adriene som gäller här hemma. Tror ni jag pallar trettiodagarskursen? Helt ärligt tror jag faktiskt det, med rätt inställning. Fortsättning följer.






//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0