Första snön

Idag var hela familjen på lediga sidan. Andreas gav sjuklingen (jag) sovmorgon. Vaknade upp till ett slaskigt regn och snö väder. Den lilla snö som kom har smält bort under dagen.
Var och handlade lite innan lunch. Efter vi hade ätit så tog vi en liten promenad.

Tyson älskar snön så han var helt tossig.

Caspers farfar kom på besök på eftermiddagen och Casper fick en bok. Så snällt.
Jag har gjort ingefära/honung/citron shots. Ska visa er! Både jag och Andreas är förkylda. Jag har lite feber fortfarande. Casper är lite snorig men pigg. Nu vill vi bli friska :)

Plus
Besök
Familjetid

Minus:
Förkylning och feber

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0