Snöyra i Falun, varmt välkomna!

När Helene nämner flytta till Falun så säger jag bara: varmt välkomna! Trafiken i detta vinterland rullar på fint, det finns ett hus till salu nära oss samt att jag vill så himla mycket att ni ska flytta hit! Åhhhhh vore så kul *drömmer*

I vilket fall som helst så tycker jag att det är hemskt att läsa att folk sitter fast. Speciellt med barn i bilarna. Tänker på igår när Casper hsde sitt första besök hos tandläkaren (informationsträff). Vi fick vänta i 25 minuter på vår tid. Tur att jag hade med mig lite leksaker i skötväskan och att Casper är en liten filosof och gillar att sitta på span. Men 7 timmar i en bil... mamman i mig får ångest.

Idag har jag lunchtränat och varit ute i snön med pojkarna. Kolla in Tyson <3 han älskar vintern.

Ser fram emot imorgon och helgen. På söndag är det farsdag och det ska firas!

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0