Tisdagsmormor

Efter en natt med ganska lite sömn så vaknade vi vid sju. Jag och småpojkarna. Upp och hoppa, gjorde oss iordning och sen åkte vi till mormor. Mormorsdag!

Sedan har vi varit där och hängt hela dagen. Mysigt!

Efteråt åkte jag och mamma till ett köpcentrum och handlade födelsedags present till min bror som fyller år nu i november.

Väl hemma igen blev det middag och försöka coola ner lite. Jag har sökt min sista föräldraledighet på den här perioden. 2 månader kvar tills jag är tillbaka på jobbet.

Taaaaadaaaa! Den här står på vår uteplats nu. Mamma gjorde granbollen. Krukan har jag köpt från min kusin. Ljusslingan är sedan länge. Fint va?

Inväntar presidentvalet i USA och massa snö imorgon. Sedan ska jag och Casper iväg.

Nu sängen! /Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0