Aw på the Market

Igår var jag på nya The Market vid Scandic vid centralen på aw. Det var aw över företagsgränser så det var kul att se lite nya ansikten. Market får bra betyg av mig för miljöns skull:

+ Trevlig miljö med varma färger
+ Bra ljudmiljö, trots fullsatt och musik var det inga problem att höra vad bordsgrannen sa
+ läget med t-banan runt hörnet

-menyn passade bättre för fine dining än för aw tycker jag

Bild från Scandics hemsida.

I helgen väntat promenad runt Runn. Så härligt! Vad får jag inte glömma? Kirurgtejp? Compeed? Jag känner att jag har världens energi och tror vår lilla promenad i den dalska naturen kommer att gå finfint.


//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0