Dåligt flow

Fy vilken dag till stora delar. Började med stökig natt då vi befara fas/tänder på g. Så rubbad i sömnen begav jag mig till tandläkaren. Inte så mycket lycka där heller. Min visdomstand är paj. Den har jag känt av att det varit något fel på. Så pass illa så de ev lär dra ut tanden. Sedan har det lossnat en bit av en annan tand och jag har tandsten som måste bort. Jag var med om en ridolycka för många år sedan och skadade tänderna i den. Efter det är jag livrädd för tandläkaren. Jag har men för livet när de lagade mina tänder. Så jag har krävt lugnande. En rejäl dos. Minns jag inte helt fel hade inte du oxå problem med en visdomstand Helene för många år sedan? Berätta allt!
Jag var tvungen att gråta en skvätt när jag kom hem. Usch. ..
Sedan till dagens roligaste som var playdate med Erik, Sofia och Elsa :) så trevlig stund!
Dock så fort jag kom hem hade jag sönder mitt linne. Min dag idag. Försökte med ett yoga pass men var så trött.
Tacos middag då våran pappa jobbar kväll imorgon.
Känt mig lite down i kväll. Varit en tuff dag på lite sömn. Ska försöka sova och rycka upp mig.

Hittar det här kortet i mobilen och påminns om en fantastisk resa. Snart ska jag dit igen.

Plus :
Playdaten
Tacomiddagen
Bokat resa till tällberg

Minus
Lite sömn
Tandläkaren
Dagen i stort
Allt det här får mig på lite mindre bra humör.

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0