Första kongress dagen

Efter en natt med en liten pojke som visste att han minsann inte sov hemma i sin spjälsäng så var det härligt att få hotellfrukost. Dock kan jag inte ge frukosten full pott då laxen saknades.
Kongressen har varit intressant och Casper har varit som ett ljus hela tiden och charmade alla. Vi har njutit av att se honom vara med oss på jobbet. Vad har vi gjort för att få en sådan snäll pojke?
Efter kongressen blev det middag på Vapiano. Jag åt en god vegetarisk pizza.

Efter middagen var det egentligen meningen att vi skulle hem till Andreas vän med familj men tiden räckte inte till.
Vi gick tillbaka till hotellet och Casper fick härja runt och vi hade det så kul ihop hela familjen. Sedan somnade han. Jag har förberett för morgondagen och myst ner mig i sängen. Dagen imorgon kommer bli lång.

Dagens plus :
Hotellfrukost - vill alltid äta hotellfrukost
Kongressen - bra ordnat
Casper - helt fantastiskt duktig
Vapiano - så gott
Nk's chailatte - ge mig en till nu?

Minus:
Laxen - den var inte där på frukosten men på lunchen. Byta plats, ja tack!
Tiden - räcker inte alltid till. Då lär man prioritera.

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0