Framme i Göteborg

Alltså vilken start den här dagen fick. Åkte och lämnade Tyson hos mamma då vi i resten av familjen är i Göteborg kommande tre dagar. Skulle sedan till barnmorskan på återkontroll. Kommer dit, ingen som vill ha mig på besök? Hade kollat fel datum. . Förvirrad!

Hem och packade ihop det sista. Sedan kom pappa och skjutsade oss till tåget. Tågresan gick fantastiskt smidigt och enkelt ner hit till Göteborg. Casper vsr som ett ljus hela tiden. Vi måste fått världens snällaste bäbis.

När vi kom fram tog vi en middag på Waynes och sedan gick vi till hotellet. Vi bor på Scandic Rubinen. Inte boty här innan så ska bli intressant.

Nu sover Casper, vi har duschat och krupit ner i sängen. Nu väntar två dagars konferens.

Förra veckan var jag och två mammor på en vip kväll på makeup store på Kupolen i Borlänge. Jag hade vunnit kvällen och nominerade tjejerna. Vi tog en middag innan på Waynes (älskar detta ställe ). Fick lära oss vardags och fest makeup. Så trevlig kväll med mycket skratt.

Dagens plus:
Att mamma och pappa alltid finns och ställer upp på oss.
Smidig tågresa
Bra personal på hotellet som ordnade lite smågrejer till oss direkt
Casper, dröm att resa med idag <3

Minus
Dubbelkolla viktiga dstum och tider en extra gång.
Ett extra tågbyte, som barnfamilj är det ju lite packning och bära

Waynes rekommenderar jag verkligen till alla barnfamiljer! Bra utbud, priser och mysig miljö.

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0