Fullt upp måndag

Precis som Helene har jag inte så mycket sömn i kroppen. Lilleman tyckte vi skulle vara vakna inatt. Han tyckte det var roligare att vara vaken. Antingen tänder på g eller ngn fas. Kände mig bakfull imorse vid frukosten. Efter lunch åkte vi till öppnis och lekte. Så roligt! Lilleman tog för sig själv och det gör mig glad. Han är en liten filosof och är ofta i bakgrunden. En lugn kille som är nöjd med det mesta. Så det är bara bra att han tuffar på sig lite.
Efteråt åkte vi till och kollade upp lite vinterdäck då det börjar bli dags att byta.
Sedan åkte jag faktiskt och tränade. Kände att jag behövde komma ut lite själv, trots att jag var enormt trött. Gick bra och middagen stod på bordet när jag kom hem.
Nu börjar det bli dags att sova.
Skönt att du är hemma i Sverige Helene <3

Jag hade gärna tagit en sådan här frukost imorse efter noll sömn.

Plus:
Mysig helg med besök av morfar som kom med en present.
Goda middagar.
Öppnis!
Tränade trots trötthet.

Minus
Vädret, regn regn regn regn

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0