Grymma fynd

Idag vid lunch åkte jag och min mamma till Ornäs för att gå på loppis. Vi gjorde grymma fynd och hösten samt vintern känns räddad med kläder. Tjoho!

Efteråt åkte jag till affären och handla lite grejer till vår resa. Ja ni läste rätt. Familjen ska ut och resa ihop igen. Lite hastigt fick vi reda på i torsdags att jag och lilleman hakar på vår bästa pappa på konferens. Skriver mer om det sen.

Sedan tog vi en promenad i regnet. Håller med Helene, ut! Herregud det är ju bara vatten! Vi som har hund är så vana att gå ut jämt.

Sedan har resväskor packats och nu är det snart natti natti.

Klippte mig i måndags och jag blev så himla nöjd. Går pp Nikita Hair i Falun hos Sanela. Bästa ever! Gillar ni håret?

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0