Helg med finbesök

För det första vill jag säga att jag gillar inte blogg.se nya app och funktioner. Försök till att ladda upp bilder har misslyckats 1000 ggr så nu struntar jag i det. Fortsätter det såhär kanske vi lär byta plattform.

Nog om det. Vi har haft en så bra helg. I lördags fick vi besök av Martin och Ted. Medans Helene traskade runt så lekte vi. Jättekul! Bjöd som sagt på äppelpaj. På kvällen spelade jag och Andreas bingolotto och jag vann en ny lott.

Idag kom hela familjen på besök på förmiddagen. Så roligt att träffas och umgås med er! Citerar Andreas "De är så himla trevliga" <3
Vi har även hunnit med en promenad. Kollat in den nya hundrastgården som byggs ett stenkast ifrån oss. Tjoho! Vi har städat undan hälften av utemöblerna. Hösten är här.
Jag har hunnit träna och vi har haft en mysig middag ihop.

Dags för ny vecka imorgon. Inte lika fullproppad med saker som denna. Skönt!

Plus:
Helene, Ted och Martin
Att Ted gillar sin gudmor så han vill mysa med henne <3
Trampade en mil på crosstrainern.
Att jag vann på bingolotto
Den nya hundrastgården

Minus
Att plocka in utemöblerna

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0