Inte riktigt bra

Blir lite lätt sur som en citron. Helgens planer gick inte riktigt enligt plan. Vaknade upp på lördagen och kände mig inte riktigt kry. Efter byte till vinterdäck eftersom det väntas snö i veckan, promenad och inplockning av utemöbler var jag kallsvettig och raspig i halsen. Hej feber och halsont. Så middagen med min barndomsvän Anna fick ställas in. Blev hemmakväll i soffan med febernedsättande.
Idag ställde vintertiden till det så blev tidig morgon. Kände mig ändå ganska pigg men det har dalat under dagen. Vi hann iallafall med en fantastisk tur till hundrastgården så Tyson fick leka.

Idylliskt va?

Sedan Lilleman har somnat har jag sovit på soffan och blev nyss väckt av Andreas som kom hem från jobbet.

Usch vilken vecka. Måndag imorgon, nya tag!

Ser mysigt ut hos er Helene! Hade oxå velat kratta löv. Får se om jag hinner nu innan snön. Krafterna är inte så många just nu.

Plus :
Vinterdäck på
Idol och så mycket bättre
Vackert väder

Minus:
Oflyt! Tror feber och halsont beror på senaste tidens händelser. Hoppas det vänder snart.

Just det! Casper mår finemang och är fortfarande utan tänder ;)

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0