Godis!!

Ligger några timmars back sömnmässigt efter helgen i Marseille så jag har tänkt långsamt idag. Känns jobbigt att inte vara på topp men kommer nog hämta upp mig till imorgon. Helgen har varit toppen och vi fick se många intressanta sidor av Marseille. När jag kom hem ikväll var både jag och T lite nykära i varandra, det har varit underbart. Han måste vara i en tillväxtfas för jag tycker han har mognat i både motorik och tal sedan jag åkte. Tycker dessutom han blivit väldigt kärleksfull och bättre på att roa sig själv långa stunder.





 M har haft middagsbjudning här hemma och det blev visst lite godis kvar till mig!


Emelie, kul artikel med er i hundgården. Och fin bild. Och på tal om annat så instämmer jag i att vi borde diskutera val av bloggportal framöver. Blogg.se beter sig konstigt ibland.


//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0