Lite ljusare idag

Efter en till natt med noll sömn. Den här gången är lilleman snorig :( ingen feber och inget gult/grönt snor utan bara genomskinligt. Tänder? Var jag lite lätt beredd på att ge upp totalt imorse. Men efter gröt och kaffe var jag på gång igen. Blev en tripp på cykeln till barnmorskan för en återkontroll som gick fint. Tog sedan vägen förbi staden och handlade ett pannband. 49 kr på hm, check!

Väl hemma blev det tacolunch innan Andreas åkte och jobbade. Satt länge och funderade på om jag skulle orka gå på en promenad med småkillarna. Vädret har varit toppen här i Falun idag så blev en långpromenad.

Pannbandet ser ni på bilden. Jag tankade massa energi i solen.

Nyklippt liten kille. Klippte iofs Casper lite idag också när han badade.
Hann köra lite hemmaträning också.
Har tittat på idol och nu är det tack och godnatt!

Planer för helgen i Falun: hundrastgården, ta in de sista utemöblerna, middag med min barndomsvän Anna imorgon och försöka få sova ut lite.

Låter toppen med lugnade. De skulle återkomma med pris. Gjorde det ont?

Plus:
Fint väder
Allt blir bättre med lite luft på näsan
Lilleman var inge snorig nu ikväll
Sovmorgon imorgon!

Minus:
Äh nog med deppigheter nu!

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0