Rivstarta veckan

Det skulle bli en lugn vecka. Dock blev det en annan start än tänkt. Fick hoppa in och jobba lite igår. Var roligt!
Idag tog jag och Casper lite sovmorgon. Vi har intagit gröt till frukost båda två. Vi har inte så mycket planer för dagen, vilket känns skönt.

Mysig brasa i Tällberg på Dalecarlia.

Plus :
Jobbet - gick bra och kul att träffa alla kollegor.
Hundrastgården ska bli klar den här veckan.

Minus
Clown attacker - trodde aldrig jag skulle kunna skriva om det här. Idioter klär ut sig till clowner runt om i Falun och skrämmer livet ur folk. Jag kan säga att jag var livrädd igår när jag cyklade hem från jobbet på kvällen. Detta fenomen kommer enligt media från USA. Har folk inte bättre saker för sig?

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0