Spadygn

Tror det är tredje gången jag försöker skriva det här inlägget.

Iallafall har jag och världens bästa Helene haft ett underbart spadygn tillsammans på dalecarlia i Tällberg. Vi har njutit av god mat och dryck, att få spendera tid ihop och av den fantastiska naturen omkring.

Vackert va?

Vi har fått ansiktslyftning iform av en underbar behandling. Svettas i bastun och njutit av utsikten av Siljan.

Redo för middagen!

Vi avslutade dygnet med middag på Kopparhattens hamburgerrestaurang/bar och tog en kaffe här hemma.

Plus:
Att få komma iväg bara vi två
Vacker miljö
Spat - rymligt
Allt med Helene
Alla bra idéer
Lösningar på problem
Sängarna
Att få sova ostört
Hotellfrukosten - fanns både lax och Nutella!

Minus:
Finns vissa förbättringar som lätt kan göras. Jag hade gärna haft en mer personlig prägel.
Mycket ny personal?
Lite mat och dryck som inte var som vi tänkte. .
Som gäst -> bli inte för berusad, gör inte bomben ner i poolen och skryt inte om rikedom.

Det var verkligen värt pengarna och jag är i det stora hela så nöjd.

Dagen fortsatte med promenad till fotbollsplanen med familjen och heja fram en kollega och hans lag till vinst. Myst med alla pojkarna här hemma och avslutade med pizza till middag :)

Så underbart!

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0