Spännande lördag

Började dagen med lite sovmorgon. Så härligt, dock har jag sovit dåligt med massa drömmar. På förmiddagen cyklade jag till mosters företag. Dags att kolla upp kroppen efter graviditeten. En låsning i ryggen och en snedhet i bäckenet på ca 2 cm hittade hon. Inte så konstigt att jag känt mig lite annorlunda vid vissa rörelser. Min moster är bäst och jag hoppas träningen kommer kännas bättre. Kul att se att hennes företag går så bra!
När jag kom hem åkte vi nästan direkt till Säter. A drog på fotboll med sin pappa. Jag och småpojkarna var hos farmor. Vi åt lunch och var sedan ute i det fina vädret och gick i 2,5 timme. Vi hamnade här:

Så spännande och läskigt. Caspers farmor jobbar inom psykiatrin i Säter och hade så mycket intressant att berätta.

En härlig middag på kvällen fick avsluta dagen :)

//Em

Ser ni vart bilden är tagen? Fasta paviljongen. Säter. Mentalsjukhus. Psykiatrin. Behövs fler ord?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0