Fredagscirkus

A var snäll och erbjöd mig sovmorgon igen. Så skönt! Dock drömde jag att jag föll från höga höjder flera ggr och vaknade med ett ryck. Otäckt!
A drog och jobbade vid lunch och då fick jag och småkillarna besök av Carro och Frida (som är 1,5 månad äldre än C).
Det blev en härlig minicirkus med 2 barn, 2 mammor och 1 hund. Jag ser att C spanar in Frida vad hon gör osv. Så intressant att spana på de små liven. Vi fikade även och sedan tog vi en promenad i det fina vädret.
Kvällen har varit ganska lugn. Vi har myst och ätit middag. C har även badat.
Nu kollar jag Skavlan och myser med en kopp te.

Plus:
Sovmorgon
Lekdejt
Vädret

Minus
Träningsvärk från igår
Slog i min blåa tå i trappan (!!)
A har jobbhelg

Älskar detta sommarväder som är nu. Så skönt :) har ovanför ser ni hästen Copain och Tyson. Märks det att Tyson är van vid hästar? ;)

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0