Helg tillsammans

Underbart med helg tillsammans hela familjen.
Innan helgen kom hade vi mornorsdag i torsdags. Lilleman visade att han nu kan krypa (!!) och jollra "mamama" och "papapa" även "emem" förekommer. Världens bästa mormor bjöd på detta underbara fika - egengjord chokladmaräng, egenplockade bär och grädde. Så gott!

I fredags hängde vi på babyklubben med några från föräldragruppen. Dags att avancera till krypklubben snart. Casper känns stor. Nu när han kryper så vill han oxå kanske ha krypande kompisar ...
På kvällen gjorde jag och A egengjord pizza. Så gott! Älskar att A är ledig och vi hade en riktig myskväll när C somnat.

Idag fick jag sovmorgon. Åkte på loppis och fyndade en hel del. Vi tog en långpromenad i härligt väder och på kvällen grillade vi.

Plus:
Sommarvädret ska komma till Falun nästa vecka.
Casper kryper stabilt nu, wow vilket steg i utvecklingen.
Ledig helg med familjen
Att Ted gillar paketet från oss <3
Att parfymen jag beställde luktade fantastiskt (Rouge - Rihanna)

Minus:
Tiden går för fort...
Friskis kassa höst utbud på träning
Ångest för tandläkaren nästa månad
Vet inte hur jag vill klippa mig

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0