Hurra till lilleman! Och till oss!

Hurra för vår fantastiska ettåring! Och hurra till oss själva som varit föräldrar i ett år! Är det först nu, på min sons ettårsdag, som jag på riktigt förstår det storslagna i att fylla år? Dagen till ära smet jag tidigare från jobbet och hemma väntade middag och presenter. Lillemans dåliga humör stabiliserades av hallon- och vit chokladtårta och när han fick ett lamm som han kan dra på hjul av farmor och farfar blev han åter en liten solstråle som vandrade mellan stolarna hos oss vuxna. Nu sover han efter en sen men rolig kväll. Jag ska följa hans exempel. Tidig morgon väntar. 

Stora killar hjälper till att skjutsa vagnen.

//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0