Kalas och BVC

Dagarna rusar förbi. I lördags var jag och småkillarna på kalas i Säter för att fira Hugo. Caspers kusin, gudfar och Casper heter oxå bland annat Hugo i mellannamn (Hugo-namnet är såååå fint). A jobbade så jag åkte själv. Det var inga problem. A's familj är så fina så jag fick massa hjälp med pojkarna.
Söndagen tog vi det lungt på. Körde ett yoga pass. Har nu gjort 15 av 30 yoga challange med Adriane. Jag gillar det men vill göra klart 30 challange innan jag säger ngt mera.
Idag är en ny vecka. A har varit ledig. Vi började på BVC och 8 månaders kontroll för C. Allt var bara bra och han fick en godkänd stämpel ;) älskar vår BVC sköterska. Hon engagerar sig genuint. Det känns fint. Hunnit med en promenad i vackert sensommarväder och fika på uteplatsen. Kört trimmer på lite delar av gräsmattan och haft ångest över hallonbuskarna.

Plus dessa dagar:
Har återupptäckt Indomin
Tränat bra
När A är ledig
BVC gick bra
Mysigt med kalas
Just det! Jag har bokat tid hos min moster (som jobbar som massör/terapeut) som ska hjälpa mig att kolla att kroppen är ok efter graviditet och förlossningen. Tycker mig ha en del låsningar. Här ska investeras i kroppen!
Jag har vunnit en tävling :) berättar mer sen...

Minus:
Tyson är fortfarande sämst på att vara själv.
Djurplågeri. Usch för vad som tycker upp i flöden på fejjan tex, mitt hjärta går sönder för dessa djur.
Jag vet inte hur jag ska klippa mig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0