Mormorsdag och en speciell dag

Idag har vi haft mormorsdag. Bortskämda av mormor/mamma hela dagen. Vädret har skämt bort oss i Falun i två dagar nu. Igår när vi gått en långpromenad och C tog en sovstund låg jag och Tyson i loungemöblerna och njöt av solen.

Tyson njuter dock av sensommaren och att vara relativt nyklippt. Han trivs bäst i snön rent vädermässigt.

Hans matte föredrar dock dessa vackra sensommar dagar framför vintern. Gärna en vacker höstdag.

Idag är det även ngns speciella dag. Gudmor har skickat paket <3

Själv längtar jag efter en ledig helg tillsammans med hela familjen. Varit inne och jobbat en kväll den här veckan, kul då det var uppskattat. Även bokat in en rolig date tills nästa vecka.

Något som inte är lika kul var att tandläkaren ringde (trodde bara de skickade brev/kallelser) så i början på oktober ska jag dit. Lyckat då jag tror att en lagning gått sönder :/

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0