Vinnare

En tisdag som varit lugn och mysig. Lilleman tog sovmorgon till 9 (halleljuaaaaa!!!!) så vi fick en frukost ihop hela familjen. Styrde lite på förmiddagen då det är så att jag vunnit ett pris. En grupp sminkkurs :) skrev en nominering och taggade två mammor jag hängt en hel del med från vår föräldragrupp och jag vann! Så nu planeras en helkväll bara vi tre småbarnsmammor. Ska bli så kul. Älskar ju smink och lär mig gärna allt. Haha!
Vi har även fått besök av mamma/mormor som kom förbi på en kopp kaffe. Mysigt!
Sitter med en kopp kaffe nu och inväntar att A kommer hem från jobbet så småningom.

Visst ser det mysigt ut? Tagit bilden från Makeupstores Facebook sida.

Dagens plus:
Sovmorgon
Familjefrukost
Hittade en borttappad toffla till C som han slängde ut från vagnen sist vi var på promme. Ngn snäll människa hade lagt upp den på en stenmur. Tack!
Mamma/mormor besök
C kan nu ta sig från krypande till sittande!
Planerat tjejkväll

Minus
Jag vet fortfarande inte hur jag ska ha håret och jag måste boka klipptid i oktober ...

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0