Upp och ner, ner och opp!

Vilken vecka.  Både plus och minus.  Ska försöka göra en sammanfattning.  Lyckats göra illa mig på jobbet,  inflammation i båda underarmarna som nu efter lite åtgärder är bättre (från början en gammal idrotts skada som spökar). Vi var på klinikfest för en vecka sedan.  Tema 90 tal. Jag var Whitney Houston (Bodyguard). Klockren kväll och småpojkarna fick vara hos mormor och sova där. 



Såhär såg jag ut!  Lägg även märke till ögonbrynen som jag fick stylade, färgade och trådar.  Vann en tävling på Studio Face and body här i Falun.  Tummen upp för trevlig salong och trevligt bemötande. Casper har varit sjuk.  Feber och förkyld.  Jag har nu fått en släng av det.  Baciller hos barn är inte att leka med.  



Hoppas att krya på mig snabbt.  Vardagen rullar på.  Snart påsk.  Snart 30. Snart sommar och långledigt ♥


//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0