Valborg

Länge sedan jag skrev något nu. Livet har rullat på och tiden har inte räckt till. Så kan det vara.


Påsk har vi firat. Med familj och vänner ♥  Självklart fick C vara våran egna påskkärring ♥ 


Efter en kaotisk jobbhelg var det idag underbart att fira valborg med familjen och vännerna och fantastisk god mat. Vi grillade, barnen lekte, så trevligt! För att inte tala om den goda orerio/nötcreme kladdkakan S hade gjort ♥ mums!


Annars tycker jag såhär:

Plus:
Skam är tillbaka! Jag älskar den serien. Helt skamifierad.
Vi går mot våren 
Jag fyller snart år 
Snart åker jag och Spets på BFF resa!

Minus:
Kaotisk jobbhelg
Vädret

Just det! Jag har varit hos frissan. Blev en ljusare nyans och lite klipp. Älskar min frissa, så duktig. 

Men nu är det Natti här. Ledig imorgon ♥

//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0